Summer zooms in America

Summer zooms in America

Közelképek - mind fogalmazva, mind fényképezve - egy magyar egyetemi hallgatótól, aki gondolt egyet és jelentkezett a Camp Leaders szervezetnél, hogy egy nyarat munkával, majd utazgatással tölthessen a tengerentúlon.

Friss topikok

  • Németh István Géza: Mikor felraktam a bejegyzést, elfelejtettem megosztottra állítani az albumot. Bocs ezért. Immár bá... (2013.06.29. 18:37) A beígért képek még a training week-ről
  • Héraklész: szuper képek, átjön az életérzés :) különösen a híd tetszik, ezeken a képeken sokkal nagyobbnak tű... (2013.06.25. 23:13) Képek
  • Németh István Géza: Mesteeer! (2013.06.13. 08:12) A napfényes Budapest
  • balynt: Redwood City egyebkent, de tenyle g jo volt!! (2013.06.12. 23:31) Summertime
  • Héraklész: i.huffpost.com/gen/1110420/thumbs/o-GERMAN-BEARD-CHAMPIONSHIPS-facebook.jpg legyen ilyen (2013.06.10. 09:41) Keep the Faith

Just a short one

2013.06.02. - Németh István Géza 1 komment

Kesett a gep, lassan tudtam atmenni a hataron, Jessi-t se talaltam ugy egy negyed orat, de vegulis megjottem, a tabor kiraly, akikkel mar talalkoztam, jofejek voltak, most meg megyek aludni. Majd valamikor a heten lesz uj poszt es azt mar igyekszem majd magyar billentyuzetrol irni.
Addig is a'hoj mindenkinek, innen a messzi tavolbol! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://udvneked.blog.hu/api/trackback/id/tr845339737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nmarton 2013.06.03. 20:22:49

Örülök, hogy jól indul a kaland :)
süti beállítások módosítása